Relokační služby
Komplexní služby pro firmy a jejich zaměstnance
Naše relokační služby pokrývají celý proces stěhování vašich zaměstnanců do České republiky.
Kromě pomoci při hledání ideálního bydlení nabízíme i podporu při administrativních úkonech, jako je registrace pobytu, vyřízení víz, zdravotního pojištění a otevření bankovního účtu. Zaměřujeme se rovněž na podporu rodin, školství pro děti, integraci do nové komunity a každodenní poradenství.
Největším problémem při stěhování do cizí země často bývá nalezení vhodného bydlení. Naše relokační služby vám pomohou najít bydlení, které bude odpovídat vašim představám a potřebám. Ať už hledáte dočasné nebo dlouhodobé řešení, zajistíme, aby vaše nové bydlení bylo pohodlné a dostupné.
Disponujeme vlastní nabídkou nemovitostí. Díky tomu máme v naší správě řadu bytů, včetně exkluzivních nabídek, které jinde nenajdete. Veškerou správu máme plně pod kontrolou. Od uzavření nájemní smlouvy až po údržbu, což umožňuje hladký průběh pobytu a být k dispozici kdykoli je potřeba.
Spolupracujeme s řadou residencí, realitních kanceláří a developerů, což nám umožňuje detailně monitorovat trh a nabídnout vám širokou škálu ubytovacích možností v různých velikostech a vybavením. Nemusíte sami procházet inzeráty, složitě komunikovat se zprostředkovateli ani řešit organizační záležitosti prohlídek.
Rádi s vámi probereme potřeby vašich zaměstnanců při relokaci do České republiky.